søndag 15. april 2012

Snøkjerringer og kjerringråd...

Formen er ikke all verden om dagen.
Gråvær og snøkjerringer er heller ikke videre motiverende.
Men det gjelder å ikke gi opp.
Så - mens min sønn var med en kompis i Svømmehallen,
valgte Min mann og jeg å gå tur.
Det vil si:
Jeg bestemte at vi skulle gå tur.
Min mann ble med.

Når det er surt og rått, er blådressen god å ha.
Blådressen er en varm utedress av typen man bruker i barnehagen.
Både barn og voksne.
Den er kanskje ikke superlekker.
Men veldig praktisk.
Og varm.

Som sagt formen er ikke helt på topp.
Men vi kom oss rundt "Lille Dalborgen".
Med bare en liten pause i den siste oppoverbakken.
Nå ligger jeg rett ut i senga. Utslått.
Med litt godvilje kan det kanskje kalles restitusjon?

Ps: Min tante fortalte følgende i går (da det var strålende sol):
Etter gammel værkunne, skal dagens vær (altså gårsdagens) holde seg i 7 uker.
Så feil kan man ta...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar