tirsdag 20. november 2012

Tur etter mørkets frembrudd












Kombinasjonen nyresvikt og medikamentelle bivirkninger begynner virkelig å gjøre seg gjeldende.
Og synliggjøres blant annet ved tømmerstokkben (her snakker vi monsterstørrelse...). Og økende vekt. Det eneste som hjelper er å ligge med beina høyt (se bilde). Eller gå tur. Til det siste er det knyttet ett dilemma: Tømmerstokkene dukker opp mot ettermiddagen. Parallellt med at kreftene mine nærmer seg nullpunktet. I dag presset jeg imidlertid føttene ned i et par sko (det gikk så vidt...), og bega meg ut i mørket. Sammen med Min sønn som motivator. Og selvfølgelig Kahlua. Dermed hadde jeg både underholdning ( Min sønns selvlagde eventyr på løpende bånd ) og en symbolsk drahjelp fra vår vesle "trekkhund". Og det var deilig å komme seg ut i den milde novemberkvelden (7 plussgrader). Som en bonus ble beina merkbart smalere. Selv om Min mann fremdeles trenger sjokkterapi når han slumper til å få et glimt av dem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar