onsdag 22. februar 2012

Gjøvik rundt på 80 minutter









Vel, det er ikke helt sant.
Jeg gikk ikke rundt hele Gjøvik.
Og jeg brukte ikke 80 minutter.
Syntes bare det hørtes så flott ut.

Men jeg gikk definitivt en rundt deler av Gjøvik.
Gjennom bykjernen, opp til Kirkeby, via Kallerud og hjem.
En ganske real runde på drøye 7 kilometer.
Og på denne ganske reale runden brukte jeg 100 minutter.
Og da stoppet jeg innom ett stk tøyrenseri og ett stk bakeri.
Og når man tenker på at jeg har vært slått ut
av hodepine, svimmelhet og generelt laber form de to siste dagene.
Og for ikke å snakke om at jeg faktisk er en Syk pike.
Da tenker jeg: Hmm - slett ikke verst. Slett ikke verst.

Sola fulgte meg på turen og det var vår i luften.
Samt særdeles mye eksos og bilbråk.
Naturlig nok.
Så det denne runden er nok ikke førstevalg
for den som sliter med hodet...
Men for en sprek jogger en tidlig søndag morgen?
Ganske så perfekt, vil jeg tro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar