onsdag 10. oktober 2012

BUP-runden - igjen.












Det kan virke litt fantasiløst, og er det sikkert også.
Men BUP-runden ga en slik go`følelse i går,
så da satset vi (Kahlua og jeg) på en reprise.
Av og til er det kjente godt og trygt.
Også når man er på tur.

Ps1: Savner offentlige søppelkasser.
Det hender jeg sniker meg til å smette en hundepose
i en privat søppelkasse, men føler meg litt som en
omvendt tyv (eller noe sånt...?)

Ps2: Det hadde gjort seg med en fjelltur.
En ordentlig en. Et fjell som rager minst 1000 moh.

Ps3: RH ringte i går. Angående en evt. operasjon (ikke transplantasjon).
Det betyr at jeg må få til så mange turer jeg bare makter før den tid.

Ps4: Vurderer å forsøke og gå tur før dialyse.
Det betyr at jeg må opp fryktelig tidlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar