søndag 13. november 2011

Pappas dag












Det er farsdag i dag.
Her i huset innebærer det frokost på sengen og en liten presang.
Min Sønn hadde tegnet en tegning.
Han skulle egentlig tegne noe som karakteriserte Pappa.
Kanskje en tegning av Beatles. Eller QPR.
Eller ganske enkelt en tegning av sin kjære Pappa.
I stedet ble det et voldsomt scenario fra Starwars.
Sammen med en mikroskopisk hilsen til far nederst i venstre hjørne.
Men tegningen oppnådde glede og litt humring hos mottaker.
Glede oppnådde også ferske boller og kaffe.
Og den nyeste cd`n til Tom Waitz.

Etter denne familieidylliske morgenstund, skulle Min Sønn på teaterøvelse.
Det åpnet muligheten for en litt lengre tur i tosomhet for Min Mann og meg.
Det var klarvær og barfrost. Luften forfriskende kjølig.
Vi valgte Eiktunet som mål for turen.
Jeg var tung i kroppen. Det gikk sakte.
Men likevel - så utrolig deilig det var å komme seg ut på tur.
Vi møtte et par kjente underveis.

Til slutt - gratulerer med dagen til alle Pappaer.
Min Mann og min egen Pappa i særdeleshet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar