lørdag 28. januar 2012

Skitur med Eplegløgg

















Min Mann har startet et nytt og bedre nyttårsliv.
Det innebærer blant annen trening hver lørdagmorgen.

Min Sønn og jeg benyttet anledningen til å utvide våre kokkeferdigheter.
Det vil si: Jeg var mest håndlanger. Min Sønn var kokk.
Og målet med dagens kokkeseanse var Eplegløgg.
Kokken luktet på ulike krydder, presset frukter, blandet og koste seg.
Og resultatet.... Mmmm...

Vi måtte bare teste ut denne deilige styrkedrikken på skitur.
Da med både Min Mann og Min Sønn på laget.
Vi satset på Haugrunden, hvor det var flotte løyper.
Og veldig rolig. Og litt kaldt.
Hva var da bedre enn å trekke frem en termos med varmende Eplegløgg.
Deilige saker!

Eplegløgg og skitur hører helt klart sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar